Sunday, September 21, 2008

Menunggu waktu berbuka

Harini puasa ke 21..sementara tunggu waktu berbuka,aku kol kengakwan lame.Nak sembang2 gak n update dengan perkembangan baru mereka.

Sekarang semua bawaka haluan masing2.semoga apa yang setiap kita tempuh adalah yang terbaik untuk kita.

Pergi ke bazaar atas pelawaan mamosa kerana die tak e kawan..beli nasi ayam ,air root beer A&W,kuih..banyak jugak kan..


Balik hostel duduk2 sambil membaca apa yang patut sebagai muslim..and tulis blog ni..

Then berbuka..

*malam ni buat sikit assignment corrosion..
*baca Advanced characterisation(semakin best je;becoz aku dah tgk macam ne FESEM tu operated dgn azizah)hehe.

2 comments:

dayangbest said...

weh email aku artikel budaya ilmu kat sebelah tuh..

pening aku nak baca kat ruang kecik tuh

muzamirmahat said...

esok la..aku bawak dalam kelas..internet slow,cannot attach!

eh tolong bawak kosmik yang ko wat article tu..nak baca!

Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..

"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".

(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)