Harini 8th of ramadan.test corrosion yang setelah sekian lama ditunda,dan asyik tertunda finally berlaku gak..harini tragis jugak..pagi2 aku dah bangun shur,then solah subuh..baca2 AQ .after mandi2 dan bersiap2 untuk test yang dalam fikiran aku tu..seperti biasa bila lalu depan busstop tu,aku akan tumpangkan sesapa je ,sian diorang kene naik bas.Sampai fac around 7.35 la..rilek2,sambil berdebar2 dengan seribu satu persoalan soalan ape la yang nak ditanya..baca2,aku tgk jam dah nak pukul 8,mane la classmate aku yang lain ni.
Takkan alin, jijah and dayang datang lambat kot..dah pukul8 ni..takkan diorang tak ready n serious nak amik test..corrosion ni mane leh wat maen2..lagi2 dayang yang 4flat tu..tett.tunggu lagi la..dah la crdt takde nak calling2 ..8:15 dah jam aku..sah,aku kene wat sesuatu..takkan diorang tak gtau aku test postpond lagi..aku g topup ..terus kol alin..die punye ketawa..die Tanya kanape aku dtg awal sgt..eh,bukan pukul8 ke..bila aku ingat2 balik,erm rupenya test 8hb,bukan pukul lapan..aku yang salah n tak habs baca sms..erm,what to do..penat la plak..pagi2 dah kehulur hilir.takpela..aku balik bilik..baca lagi note.pukul11 sepatutnya test; postpond lagi ke pukul4..
Then g library dgn aweks2 ni(tapi satu dah jd bini org..sorry fazidah!hehe).study lagi..biaselah masuk2 lib je,suara dayang ni dah menggegarkan lib..semua org pandang..glamer dibulan pose…test start at 4:20 rasenye..aku tak leh jawab sgt..rasa geram chapter3 yang aku dah ingat n spend mase byk tak masuk plak..tapi lecturer tu kata kene baca gak..aku bengang gak la..tapi tak pe.dah lepas pun..doa je la..Allah kan yang lebih mengetahui.dalam sedih2 ni aku jumpa lagu ni..takde kaitan pun..tapi melody die sedap jugak..tak tau sapa singer nye..more than 10 times aku dgr lagu nih..haha
Esok nak amik sample Brass kat store dgn jijah untuk lab microstructure..then nak focus untuk test prof J..eh lab corrosion tak wat lagi..IGC.
Terima kasih cinta-tak tau sapa nyanyi,tapi lagu indon!
Tersedar…
Di dalam sepi ku..
Setelah jauh melangkah
cahaya kasihmu menuntut ku
Kembali dalam dekap tangan mu..
Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu..
Takkan terulang lagi semua kesalahanku..
yang pernah menyakiti mu..
tanpamu..
tiada beerti tak mampu lagi berdiri..
cahaya kasih mu..menuntutku..
kembali dalam dekap tangan mu…
Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu..
Takkan terulang lagi semua kesalahanku.. chorus
kesalahan ku yang pernah menyakiti mu..
Owhh…
Monday, September 8, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..
"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".
(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)
(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)

2 comments:
OOOOOOOOOO!!!
sempat gak ko kutuk aku
ala gurau2 je kak zidah...ahaks
Post a Comment