Salam
Weekend ni aku masuk ofis.
Membaca, fitting XPS peaks and Cuba siapkan slide.
Aku kene present dalam subgroup hari selasa. Entah tak tahu nak present apa.
Esok pagi2 Geoff nak tgk graph aku. Next week aku present dalam big group. Lagi penting sbb Molly Ada. Mesti dia nak tengok progress and future plan aku.
Eh aku serious suka Pegi ofis weekend sebab takde orang. Cuma 2 3 orang je.
Aku teringat lagi masa Kat Malaysia aku mmg suka Pegi ofis pun termasuk weekend. And kalau weekdays pun balik malam. Nikmatnya bekerja.
Balik ptg td Shahrul datang bilik, bosan agaknya dia duduk rumah. Ye di sini kawan2 sgt la perlu untuk kongsi apa2.
Aku suka call joe, Rj or Dayang bila bosan. Sbb aku rs diorg je yg faham aku macam mana. Terima kasih la korang!
Aku Akan call mak setiap hari, kdg2 dua hari skali.
Aku mmg rindu mak! Sangat!
Juga rindu org2 di mesia. Tp kdg2 aku call diorg x angkat pun bila aku call. Entah la busy kot selain mungkin call bukan waktu yg betul.
Jumaat lepas fatimah dah viva dan thesis dia no correction! Kagum nya la kan!
Fatimah aku kenal masa Kat istana amik scholarship dulu. Tahniah ye fatimah! Masa Kat London ni pernah terserempak skali Kat noodle oodle bayswater.
Ok la babai
Salam
Monday, April 22, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..
"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".
(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)
(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)

No comments:
Post a Comment