Akhirnya semester ini akan berakhir
silibus , quiz ,assgmnt and test
dah selesai
alhamdulillah
cuma satu test xhbs mark lagi
2 lectures, 2labs for 3 codes and 3 supervision
tadi siang ke High tech instruments
course microscopy
dah banyak kali gak rasanya aku belajr bnd2 ni
sampai sekarang xpandai2 lagi
aku percaya suatu masa
moga pandainya akan jd luar biasa..
hahhaha
thanks to Mek dayang
kerana suggest aku course ni
banyak dah mek ni tlg aku
memajukan diri dalam bnd2 ni
satu bnd best,
blajar instrument baru yg sgt impressive!
yg aku xterfikir n tau pun boleh bantu t aku nya
research
lagi 1 bnd best,tambah la kenalan..hehe
byk gak jmp staff fac lain dr uitm jugak
n tak lupa budak2 postgrad dr utm yg dtg naik bas..
bgusnya korang,semangat!jauh tu!
jmp gak yg aku kenal dulu..haha
1 bnd lagi,aku xtido!!!!!!!!!!!!!!!hehehee
***************************************************************************
dah nak masuk
8 bulan lebih (officially) keje..
semester ni lebih mencabar berbanding yg lepas
sebab
workload aku dah bertambah
ada kod baru aku ajar
dan ada student fyp
agak berat dan memeningkan
tapi berat ke memningkan ke or ape2
kene buat jugak la
aku dah cuba buat sehabis daya rasanya
moga2 ada keberkatannya
sem ini juga byk pengalaman dengan student
macam2
bayangkan
ada student kalau lecture 2 hours
sejam yg nak hbs dah tu baru sampai
rasa amcm nak marah je
tapi bila fikir balik,sekurang2nya dia nak jugak dtg lecture ni
daripada dia terus tido or buat apa2 yg xpenting kan
dulu supervisor aku pernha pesan,
kalau student msuk lambat dlam kelas,jgn la marah2,mungkin dia ada masalah
sperti:tertinggal bas,TErlewat bangun ,motor rosak la...
dah la diorang masuk lmbat,kene marah lagi la down kan
so,aku biarkan je.
moga diorang kan belajar sesuatu
dan boleh fikir sendiri..takkan tiap2 minggu lambat kan!
aku juga kdg2 pelik
ada org "tak pa kalau tak datang lab"
tak faham la n tak reti nak explain dah
kepentingan kene dtg lab!
ada yg bagi alasan sbb jmp lecturer lain,
hah?
tak ada masa lain ke nak jmp lecturer tu?
lab aku macam mane?
mereka harus tahu yg mana satu lebih penting!
aku xpenting takpe,tapi kau xblajar,kau rugi!
observer juga suka nak masuk kelas aku knape ek?
mungkinkah aku ajar xbgus?hahha
3 kali ok!
1 cubaan berjaya
2 dan 3 cubaan gagal kerana aku buat test masa tu
hahhaha

2 comments:
observer??
tau pasai apa?
pasai dia kata dlm hati "pasai apa la mamat ni mcm aku zaman muda?mesti tua esok dia macam aku"
aha!!
tak nak la...boleh x orang lain?hehe
But he's good actually!
sgt baik indeed!
Post a Comment