Harini aku decide tak jadi nak jumpa dekan
tak tahu kenapa
rasa macam tetiba hati dah sejuk selepas KP dah bagi suggestion wait till i get the real offer letter.I don't know whether this is the right decision or not.Hope it is.
Tomorrow im gonna ask for a promise that made for me to have my offer letter.
tetibe aku notice semua orang dah sedar silap masing2,n cakap rasa bersalah lah.n mcm2.
well,lidah kan tak bertulang.Bebas berkata-kata tanpa sedari bahwa semua kan ditanya nanti oleh Tuhan.
one thing i realized that silence is golden but this is applicable only for a certain time.
Thursday, March 4, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..
"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".
(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)
(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)

3 comments:
okk kite tgu esok k...-akak
huhu... ganas ko skarang ye... hahaha...
hahaha..arre,takut tak??hehhe
Post a Comment