Tuesday, February 2, 2010

salam

alhamdulillah
finally dpat dah surat senat
thanks to cik ct..skang tunggu je lah offer letter yg official
pls la cepat

yesterday, arre,gg n me spent time together
semetara arre cuti,lusa dia dah nak balik russia

aku dtg lambat coz ade class till 4pm,pastu
student tanya soklan yg byk pulak
finally sampai gak kat bukit tinggi
meredah traffic jam
fortunately aku sesat
coz
sesat tu menyebabkan aku terjumpa jalan short cut
alhamdulillah


We all tak pegi mana pun,jalan2 je
arre yg nak bli jam sangat
hahah
tup2
tengoklah
tak bli pon
heheh
takde yg berkenan di hati
ape daa..dia nak fossil gak
dh jumpa tp
u guys tnya la arre nape tak bli
hahaha

wan,ko xde
kalau ade ko mesti ko bleh blanje kitorang
hahahah

pic taken during gg make a call to wan ,asking the best place for seafood
hahaha
finally nasi goreng nanas jugak!nasik ni mmg sedap gile!
harga sesuai dengan quality n quantity






* bukan nak show off-waktu tu rasa cam xde keje n xde idea n xtau nak g mna
:polo,swatch n arre??? (simpan duit tuk kawen)



hehehhehe

4 comments:

Nur Hazira said...

muz....tgn ko mane satu

muzamirmahat said...

hahhaa..yang paling gelap je..kiki

hazwanali said...

hazira: tangan yg plg byk parut & legam tu..

ok jeles..tak aci..are dtg tak cakap..GG tu memang sedang limpah2 duit dia..lepas ni blanja makan nasi cempedak or nasi tembikai pulak

muzamirmahat said...

hazwan,dinner arre yg blanje ok!!

Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..

"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".

(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)