Wednesday, February 10, 2010

rasa teruk hr ni
sangat determined x nak dtg ofis

then melepak tido di rumah
rasa bersalah bila student sms nak jump
then i reply,c u tmrw
tmrw kan ada class

sangat teruk bila bgun msyg shor pkul 3
teruk n teruk!

now im going to the bank
uruskn azim punya yuran mrsm dia
n bli ayam nk masak merah
hihihi

No comments:

Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..

"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".

(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)