Fuh,lama sangat tak update blog ni.
dah berabuk gamaknya.
aku dah banyak kali draft tapi malas nak publish,simpan je buat tukun.haha
beberapa hari lalu
aku memaksa diri pergi ke klinik
aku memang tak suka pergi klinik
ntah,dari dulu
dan tak gemar makan ubat
memang perangai buruk kan
klinik sek 7 : Dr Z
haha
aku kata aku tak sedap badan
selsema
sakit tekak
ulser yg sangat tak menyenangkan
menyebabkan pipi rasa sangat bengkak
wlw tanpa disedari sesiapa pun!
semua benda aku cakap
sebab lately
aku jarang bercakap dengan orang
Gila punya kerja
aku sembang dengan doktor tu hampir 1 jam 40 minit
sbb memang takde pesakit masa tu
doktor tu sempoi je
berkongsi banyak perkara dengan aku
tentang hidup,agama,penyakit,cinta,harta,politik dan kesihatan
lepas jumpa doktor tu rasa terus semangat nak hidup!
hidup kene selalu positif
kene selalu muhasabah diri
apa yang menimpa kita
ada sebab
yang mungkin kita tak nampak hari ini
semua memerlukan masa
Tuhan tak pernah kejam pada hambaNya
Sempena cuti sekolah ni,aku tengok
eh ramainya kawan baik,kawan gossip dah kawin.
waaa..bilakah giliran pakcik?
pakcik dalam process berdoa supaya
bertemu yang solehah
amiin..

2 comments:
insyaAllah..akn bertemu dgn izinNya.."lelaki yang soleh,insyaAllah tercipta btnya jga wanita solehah..bt teman tu truskn perjuangan.."
mngkin Allah sedang menyiapkn sesuatu yang ndah bt mu..maka bersabarlah saudaraku..hak mu pasti dikotakan olehnya nnti..
selamat maju jaya..:-)
thanks
Post a Comment