Friday, October 23, 2009

salam..

today we had makan2 at pizza with my supervisor
i invite him to come after jumaat prayer
siti,jijah n aisha also joined



feel so happy to have a good conversation with my supervisor
as i asked him about his experiences in teaching
sounds informative n
very helpful indeed for my career inshaAllah

last 2 days i had invited these guys at the same place


tmrw going back to my lovely umah
cant wait to meet my mother and famly

2 comments:

dayangbest said...

waaahhh...berdas2 update ye lepas present hahaha

muzamir said...

hehehehe
bisasa la..qada' apa yg patut!!!

Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..

"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".

(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)