Salam
alhamdulillah
finally aku sudah present my master project
lega and happy rasa nya
tapi sebenarnya i m not really that happy
tak tau kenapa
It's not about the project
rasa nya seperti biasa2 sahja
seperti tidak ada apa yg nak dirai kan
biasa2 saja
And towards the day of my presentation tu
sentiasa hati ini teringat to my late friend
bagaimanakah keadaan nya sekarang..
moga dia bahagia dan gembira di sana
semoga Allah rahmati Nya
Rasa amcam teringat sangat2..tak tau kenapa
doa je aku panjatkan
Im in library ni
study for Qc test
alone
tak terpolarize langsung nak study
mende lah aku ni
dalam kepala hotak ni
rasa nak happy n meraikan dh hbs nya present aku
tp macam tak de wat apa pun
bukan nak meraikan
tapi nak happy
but i could not even reach the point
haha kelakar nya
takpelah this saturday nak balik rumah jumpa mak and family
mesti best
before that ingat nak singgah shah alam
jumpa member2
lama tak gelak besar..
hehe
astagfirullah
sebenarnya byk masalah dalm kepla ni
Tuhan je yg tahu
masalah perangai2 alam and isi nya
aku benci(a.k.a tak gemar) r manusia yg suka nak tunjuk terror n konon nya terlampau ber'ilmu' sangat
ntah r
aku mmg benci org berlgak
tolong r
kalau kamu berada di position yg tinggi pun..jgn terlupa kamu dulu di bawah jugak
pangkat itu semua takde nilai la..kat dunia ni boleh la..
akn disisi allah hanya level of takwa je yg bezakn kita semua
kalau nak berlgak pon,lantak la..dah kata kita macam2
tapi tup2 mintak juga sesuatu drpada kita yg dia kata tak penting pun
sounds funny
and stupid pon ade
aku manusai biasa
ada hati
tapi aku paling tak suka nak mmbenci orang
tak suka ade masalh ngan orang r
ape nak buat inilah dunia
sementara je la kan
aku rasa bersalahnya kalau rasa yg aku feel sekarang ni salah
takutnya kalau Allah tak suka aku..
erm
aku suka nya kawan dengan orang baik2
kalu macam ni kawan beribu pon takpe
ye la,bila kawan kita baik2 kita pon jadi baik
best2
Kadangkala Tuhan temukan kita dengan org yang soleh
supaya kita berubah agaknya kan..
supaya perbaiki diri
Bila duk kat masjid tu
tenang nye lah bila tengok muka n berada dikalangan yag baik2
10 november ni my last paper
and kene submit thesis before 1 disember
whoa..!!!rasa nya nak siapkan cepat2 n chow awal..heheh
boleh la aku berehat dengan mak kat umah..
and january dah kene keje..best ke keje?
mintak2 ok la
hisdup sederhana dan bahagia tu saja
cukuplah.
bye!
Thursday, October 22, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..
"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".
(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)
(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)

No comments:
Post a Comment