Tuesday, August 25, 2009


salam ramadan..4th day pun..
recently i have no mood to update this blog.plus,no time for it.
its turn to its 1st anniversary

Banyak sangat benda terjadi yang mmebuatkan rasa macam risau je..sedih,duka n etc..so this time i sum up all the things that intended to be shared.


Alfatihah to Nurfazlin Bte Abu Hassan.(1984-2009).One of my good friend here in UTM.Baik hati,sopan santun,anak yang baik.
At senibong during dayang belanja

Hidup dan mati itu pasti.Moga rohnya ditempatkan kalangan yang beriman..inshaAllah
Arwah sempat belanja masa baru sampai UTM untuk konvo.Pemergiannya,bagi aku kehilangan yang bermakna,mana taknya,arwah sellau study same dengan kitorang semua.Tapi Allah lebih Mengetahui dan sayangkan dia.

Minggu ini,
Sangat risau dengan project aku..alhamdulillah,dah masuk dalam oven yang aku renovate sendiri..kalau tak,tak muat untuk letak sampel yang byk gila.Inilah rupa oven before and after.panjang kisah oven ni..mula2 aku nak letak plate,dah penat2 aku berkejaran sana sini,at last my suvervisor kata,takyah susah2..beli je jaring tu..huh?terus takde mood.tapi pagi tadi pergi kedai hardware then potong2 then dah siap and terus letak sample..

simple je kan,tapi macam2 terjadi actually.takpelah,sekarang focus nak repeat semua sample2 yang disuruh untuk repeat oleh kak aisha..banyak nye keje..


*dayang,terima kasih banyak2 coz belanja aku banyak gila mase konvo hr tu,senibong lah,sedap corner,pizza n mcam2 lagi..
*wanna start writing ,tapi cam takde idea..Ya Allah mudahkan lah urusan hambaMu ini..

2 comments:

Anonymous said...

askumm

chat ker raser sedih bila saya ;lihat gambar kakak arwah NURFAZLIN..adakala nya saya tidak boleh terima semua ni tapi saya redho dgn kententuan ALLAH...mungkin ada hikmah sebaliknya... tapi saya banga kerana dia pergi bersama kejayaan di dunia........semoga rohnya dicucuri rahmat..........................
AMIN

Adik arwah HALINA

muzamirmahat said...

tabahkan hati
InshaAllah dia akan dipelihara Allah

Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..

"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".

(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)