salam ramadan..4th day pun..
recently i have no mood to update this blog.plus,no time for it.
its turn to its 1st anniversary
Banyak sangat benda terjadi yang mmebuatkan rasa macam risau je..sedih,duka n etc..so this time i sum up all the things that intended to be shared.
Alfatihah to Nurfazlin Bte Abu Hassan.(1984-2009).One of my good friend here in UTM.Baik hati,sopan santun,anak yang baik.
Hidup dan mati itu pasti.Moga rohnya ditempatkan kalangan yang beriman..inshaAllah
Arwah sempat belanja masa baru sampai UTM untuk konvo.Pemergiannya,bagi aku kehilangan yang bermakna,mana taknya,arwah sellau study same dengan kitorang semua.Tapi Allah lebih Mengetahui dan sayangkan dia.
Minggu ini,
Sangat risau dengan project aku..alhamdulillah,dah masuk dalam oven yang aku renovate sendiri..kalau tak,tak muat untuk letak sampel yang byk gila.Inilah rupa oven before and after.panjang kisah oven ni..mula2 aku nak letak plate,dah penat2 aku berkejaran sana sini,at last my suvervisor kata,takyah susah2..beli je jaring tu..huh?terus takde mood.tapi pagi tadi pergi kedai hardware then potong2 then dah siap and terus letak sample..
*dayang,terima kasih banyak2 coz belanja aku banyak gila mase konvo hr tu,senibong lah,sedap corner,pizza n mcam2 lagi..
*wanna start writing ,tapi cam takde idea..Ya Allah mudahkan lah urusan hambaMu ini..

2 comments:
askumm
chat ker raser sedih bila saya ;lihat gambar kakak arwah NURFAZLIN..adakala nya saya tidak boleh terima semua ni tapi saya redho dgn kententuan ALLAH...mungkin ada hikmah sebaliknya... tapi saya banga kerana dia pergi bersama kejayaan di dunia........semoga rohnya dicucuri rahmat..........................
AMIN
Adik arwah HALINA
tabahkan hati
InshaAllah dia akan dipelihara Allah
Post a Comment