alhamdulillah
it's been too long nt updating this blog
gamaknya rasa macam sibuk memanjang
entah,maybe aku yg xde initiative nak update kot
walaupun banyak sangat benda dalam kepala nak share ni
actually baru balik dr Jusco
membeli makanan tuk makan kat bilik
jalan sorg2
haha
best gak
Gg g jalan ngan classmate die
die ajak,tapi aku cam mals nak ikut
rasa macam byk bnd nak wat
pagi tadi test processing
ada satu soklan tu cam aku tak jwb betul2 bcoz tak ingat figure nye
yang nak kene sketch
nyesal gile tak mengingat betul2 that figure
Dr H yang ajar processing nih
aku enjoy attend this class
coz semua benda macam nampak
lagi satu dia ni rajin bwk turun lab or g kilang
tgk sendiri benda2 yg blajar tu
Tu yg best
tapi aku seriously bila dah tgk kilang2 tu macam tak nak je join industry ni
bukan jiwa ku kot
hihi
one more thing Dr H ni
sgt religious
mase visit selaco aluminum dulu naik satu kete ngan die
He shared many good things about his experiences n life
so terinsaf la gamaknya masa tuh
banyak pandangan aku tentang sesuatu bnd tu dah berubah
gara2 'ceramah ' free beliau
rupe2nye banyak bnd lagi aku tak tau pasal agama ni
dah tanam azam ni
nak byk kan ilmu2 agama
yang blaja dulu2 masa kat sek. agama dah rasa macam hilang sket2
n lupa
itu semua hanyalah a part of knowledge yg mmbantu aku smpai hr ni
This weekend nak kene bekerja dgn keras nya(hopefully menjadilah)
coz ;
- monday ade present mat. selection
- rabu test advanced mat
- jumaat test mat. selection
- kene anta slide show tuk master's project;tujuan editing oleh Dr A
sem ni rasa macam pendek sangat
hopefully next 2 week mase study week tu
boleh la tlg aku sket2 tuk cover mane yg
aku cam kureng sket
walaupon ade kene present proposal n test corr 2.
aku rasa cam sedih je
nape ntah
ape2 pun aku kene kerja keras tuk lalui semua2 ni
Allah always with us
as long as we remember Him
doa banyak2
solat awal waktu

3 comments:
hmmm yela ko nie..tp aku trigt Dr.Ali ckp..."u have much time for facebook"...hehehe..btul ke muz ko x ckp ms.. hehehe.. ape2pun ko anggp la ni cabaran menduga..mcm lg ct tu...
hahaa..(malu aku beliau kata begitu)
tak cukup masa di waktu ini..
yang lepas2 tu byk buang masa..
sedarlah muzamir,asyik bersuka ria je..
semoga Allah sentiasa memudahkan urusan mu..amin..
"sesungguhnya mukmin yang baik adalah yang terbaik akhlaknya.."semoga dirimu menjadi 'cermin' kepada mukmin yang lain...wallahua'lam...wasslam..
Post a Comment