Friday, February 13, 2009

yeay yeay..!!

finally ,i found my old blog yang ku cari2 selama ini..!!

it was created on october 2006!!password pon tak ingat dah..posting pon 1 je..hikhik

http://mzamir.blogspot.com

3 comments:

cintaleaixora said...

muzamir..blog aku dah leh comment..sory la aku br je wat bln ni..br nk explore..tu pon sume aku men buat xtnye sape pon..da la aku xth sgt psl blog2 nih..byk lg kna blaja nk improve blog aku tue..huhu..

Anonymous said...

apsal tgedik sgt nih??? kalo jumpa blog lama bukak je la...takkan benda2 camtu pun perlu nak menjerit kat dalam blog kot...

muzamirmahat said...

org yg komen kat atas (pretend as al-ibrah)baling batu sembunyi tgn ek??

dah la gune ID org lain..tulis la pe ko nak tulis,yang penting Tuhan tahu..

Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..

"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".

(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)