Sorry coz lama sangat tak update blog ni..
Rasa cam busy sangat2..tapi buat ape je sebenarnya..Actually aku yg tak de initiative meng ‘update’ kan diri..
After final haritu,trus balik umah.then start la event2 yang agak besar dalam hidup aku..(besar ke?hehehe)
By the way,pic kat bawah ni adalah masa raptai kat istana…ini pon amik illegally. ampun!

Thanks to aeffendi coz berani gak amik..hehe..


yg berdiri tu aeffendi(phd cambridge)duduk;fatimah (phd imperial;srang tgh master kat cambridge),(yang baju putih tu tak ingat la tapi kat cambridge gak)naseem;phd in economics Leicester, UK
Gambar untuk the real day takde pulak coz semua org tak bwk masuk cam..only press je boleh masuk bawak cam.teringin nak tgk gambar aku dgn YDPA..hehehe.only press je ade gmbar tu!
Next week nye plak,my convocation day!the tiring day..esoknya aku demam.lusa ok balik..Ya Allah panasnye haritu..thanks to mak,n my famly yg datang.to my father also,even lambat sampai.
Here some pics..(aku tensen coz tak dapat join yg ala2 nak balik mortar tu!)..tak pa lah tak penting pon.(nak sedapkan hati!)
masa tgh bratur..sempat lagi..lan,aku,kakfara n cik jep;(alan hang amik tempat aku ye?

my family yg datang(ingat nak bawak 1 kampung,tapi duit tak dak..heheh
aku hazwan n gg;thanks wan datang!
aku n gg(penerima ANC! cayalah!)
Cuti ni aku rase macam diri ni teruk sangat.tak de pergerakan yg active untuk otak aku fikir pasal materials..haha..
Keje aku tgk tv,sambil gaduh ngan anak buah coz berebut channel..budak2 ni suka sangat tgk cite2 indon..ntahlah..tak tau nak cakap dah..
Selain ajar diorang math(konon2 nye..padahal rasa cam tak terer pon math),malam ajar budak2 ni mengaji..kesabaran yg tinggi sangat diperlukn!!..geram betul bila diorang tak dapat2..agaknya camaner la aku dulu ek?hehehe
Result dah kuar..congrates to dayang n jijah..both of them 4 flat tu..to alin jugak coz maintain good point.aku?
Biaqlah che’ rahsiakn..maybe next time..hihi
Aku still tgh tgu bilalah duit masuk..banyak utang ni..hehehe.nak kene blanje sane sini!hehe
kalau ade cite nak sgare kot tetibe teringat,nanti aku tulis lagi..
salam.DAA

6 comments:
macam mana boleh dapat ke istana tu? biasiswa untuk sambung belajar ke mana?
biasiswa untuk master/phd
tajaan JPA,under name of
King of Malaysia
suke gile ah tu GG dpat pakai selendang ANC tu...mesti bukan maen duk pusing2 area dewan grad tu...hahaha...naek saham tak GG ooiii...
ko tak tau die dapt kuar dewan awal,,pastu kan lalu depan cam,buatan lambain miss world!
glamer siot..
nanti kalau video tu ade aku upload!hehe
susahlah idup sbg orang glamor nih...sana-sini ada gossip...nak wat camner aku memg fofular kan...
glamor la sgt....!!??
ke ko yg kemaruk glamor..hehehe
Post a Comment