Salam..
1. Alhamdulillah,kerana masih diberi peluang meneruskan kehidupan yang singkat dan sementara ini.
2. I am too weak to face all these coming challenges front of me..I am still keep thinking are these the ways that I ve decide before?argh!yup these ways I’ve decided to..Allah has given me all of these things.
3. Harini aku demam,batuk,selsema and kepala berdenyut2..Allah,please
help me.. “waiza maridtu,fahuwa yashfiin”
4. Lagi berapa hari je nak final..let see tarik2 penting2 in this month:
12 nov : microstructure n mechanical props
15 nov : corrosion 1
17 nov : advanced characterisation
21 nov : ? .can’t wait anymore!go to this place!
26 nov : my convocation!
5. Tapi, assignment corrosion tak siap lagi!
And assgmnt microstrctr tak wat lagi!
advanced characterization tak present lagi;slide tak siap pon lagi!
6. Kenapa cam bertimpa2 ni..bila nak siap nye?kene wat sekarang jugak,tapi
masa macam cepat btul berlalu,even tak sedar dah 1 sem kat UTM nih..
1. Alhamdulillah,kerana masih diberi peluang meneruskan kehidupan yang singkat dan sementara ini.
2. I am too weak to face all these coming challenges front of me..I am still keep thinking are these the ways that I ve decide before?argh!yup these ways I’ve decided to..Allah has given me all of these things.
3. Harini aku demam,batuk,selsema and kepala berdenyut2..Allah,please
help me.. “waiza maridtu,fahuwa yashfiin”
4. Lagi berapa hari je nak final..let see tarik2 penting2 in this month:
12 nov : microstructure n mechanical props
15 nov : corrosion 1
17 nov : advanced characterisation
21 nov : ? .can’t wait anymore!go to this place!
26 nov : my convocation!
5. Tapi, assignment corrosion tak siap lagi!
And assgmnt microstrctr tak wat lagi!
advanced characterization tak present lagi;slide tak siap pon lagi!
6. Kenapa cam bertimpa2 ni..bila nak siap nye?kene wat sekarang jugak,tapi
masa macam cepat btul berlalu,even tak sedar dah 1 sem kat UTM nih..
7. Aku nekad nak siapkan cepat2..aku berserah je la,n nekad do my best!n
tawakkal!“hasbunallah ni’mal wakil nikmalmaulawani’mannasiiir”
#congrates to dayang n fazlin,cayalah korang present corr haritu…aku tabik la..aku blaja sesuatu.. “ no pain,no gain!”indeed, u guys were born to be lecturer!
# thinking of that I am lacking of confidence in all the things I did!need to improve!
# I keep praying for something about my old fren!Allah knows best!
#thanks to adlan n nizam (both of them are researcher kat USM skrg ni)yang call aku ptg tadi..ingat kan dah lupa..hehe.
Adlan-stadi kat lib same2 mase kat UiTm dulu+baikhati,pandai jg hati org+kuat pegangan agama..lagi satu,suka confuse n pening kpla..hehe
Nizam-erm?? hehe.palapes yg baik hati,suke blanje , suka bnd2 management n awek die kawan lame aku..haha..

No comments:
Post a Comment