Saturday, October 11, 2008

11 syawal 1429
11 oct 2008

alhamdulillah..
Dah seminggu balik dari kg..aarrggh,tak best nye cuti raya sekejap je.

Bila balik sini dah bertimbun kerja menanti..apa2 pun kene siapkan jugak.
kerja2 untuk dibuat:

1.Corrosion assgnment(pening kpala microstrctr tak dapat2;aku rasa salah method,sebbaek jijah bijak!hehe)
2.Prof j assgmnet;microstructre n mecha testing(thanks fuzah tolong2 haritu permudahkan kerja berkenalan dgn pakcik2 lab dan terus dapat sample..tinggal potong n wat testing!)
3. Dr Ali;aku pny XPS...tinggl buat slide
4.Dr. SBK!!!(aku paling takut tang ni la...hopefully dapat la present dgn jayanya..)yang tahu susahnya adalah budak2 master UTM yang amik philosophy of science dgn SBK!

Dalam sibuk2 ni,esok kene beraya di umah Prof J...mamosa,aku naik ngan ko ye!kete baru sayang..chet!

No comments:

Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..

"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".

(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)