Salam ramdhan yang ke 6
Tahun ni aku sambut puasa di Melaka. Jadi pegawai pengiring aktiviti Bagai Aur dengan Tebing (BADANG). Baru feeling2 nak sambut dengan mak, bapak n famly rumah. Apa boleh buat.
bersahur bersma DS Ali Rustam( KMM). walaupum ade ke aku kesah aku sahur dgn dia. aku nk bgtau, sgt la dia berjiwa rakyat. Ok la. hehe. tetibe tgk twitter dia upload k pic masa tgh makan n masa kuliyyah subuh, sebbaik aku mata aku bulat je masa tu.
![]() |
| aku berbaju coklat berdiri. KMM berbaju kelabu duduk |
Aku attend master class MIC anjuran IMM(Inst. Materials Malaysia). Dr astuty sgt beriya2 menjemput. Siap byrkan 200. slebihnya aku byr sendri. Baru ingat nak claim, tapi resit hilang. aduh. MIC class ni sgt best. sbb byk persoalan aku dah terjawab, Note semua aku dah pass kat sham. untuk bantu master dia. Hopefully dia boleh habs kan lab by the end of this year.
![]() |
| aku, salam dan kawan dia |
Dan tak tau la, i am the happiest kot dlm meeting exam bila boss sebut sbb half of the class drpd 44 tu dpt AD. Wlwpun aku ajar 1 kod je kat diorg. tp selalu bg kata smgt diorg kene do somethng n kuar diri dr zon selesa.baru first year katanya and diorang xpernah ponteng kelas aku. yg ponteng pun 2,3 org je.
PhD?
kalau dapat scholarship IDB, seriously aku akan terus pergi. Wlau badai melanda. bukan pentingkan diri sendri, tapi aku mmg kene pegi. aku tgh berusaha ke arah ielts ni. InshaAllah. Kalau tak London(chewah) , jepun kot. Amiin2. Harap sgt yg terbaik.
Moga ramadan ni yang terbaik. Allah je tahu n faham kita. Jom teruskan ibadat. Moga kita diberkati..amiin



2 comments:
nih namanya update 3 bulan sekali hahaha
hahaha..hupdate ikut mood..haha
Post a Comment