Wednesday, November 4, 2009

Salam

A tiring day
really tired

submit Qc assigmnt
and after submit,suddenly
i realize that i ve forgot to put
some important data
haha!
Ya Allah
camane ni
erm biarlah.. dah anta pun
careless!
Just leave it to Allah
HE knows best!
tapi tu la sape suruh tergesa2 nak hantar!

i cant believe that last nite
i worked on that assgmnt till 3am
actually
im the one that rarely stay up till tht time
haha
entah kenapa semlam diriku jadi begitu bersemangat
Semua nya ku serah kan pada Mu Ya Allah

Print,submit then had a lunch
breakfst ke lunch?mane2 lah
makan nasi
then g library

study
owh
masih tak terpolarize!
masih baca2 gitu
Ya Allah ape nak jd ni
Tapi tetap yakin Tuhan akan tolong
selagi aku tolong diri sendiri dan tak putus asa dengan rahmatNya

balik bilik lepas asar
tertidur..
n sengaja tido kerana terlalu penat
tak elok kan tido ptg!

Now
i want to finish the 2nd part of QC:
NDT
habis baru g part 1
aku kene cepat,pantas dan cerdas
kerana weekend ni kene balik umah
aduh jauhnya..
ade urusan penting!
isnin kene temankn dayang ke s'pore
waduh
nak g ke x ni..
hahaha

Kalau aku hbs baca boleh kot
kahkahkah

Apa pun
aku tidak lupa selagi kita berada
pada arah yang mana akan menemukan kita
jalan2 menuju redha Allah
Pasti DIA akan membantu
Pasti semua nya mudah bukan?

ok..kene stdy dengan semangatnya

Ya Allah terangkan hati hamba Mu ini sebagai mana kau terangi bumi ini dengan cahaya matahariMu buat selama-lamanya

Ya Allah tunjukkan aku jalan terbaik menempuh dalam hidup ini agar segala takdirMu ke atas ku adalah yang terbaik dan teristimewa agar aku beroleh redha dan RahmatMu setiap masa

Ya Allah tiupkan semangat dalam jiwa hambaMu ini,berikan aku jalannya dan kuatkan lah daya ingatan aku agar aku boleh jawab soalan exam dengan cemerlang nya seperti yang dikehendaki..

Amiiiin...




saje letak pic ni-captured mase kat library tadi
one of my fren kata muka tak cukup tido..yeke?
bagiku biasa2 je.haha
lagi satu jerawt yg sedia ade bertambah abyk
ish3..

4 comments:

aBi dan uMmi SaLsabiLa sYg said...

semoga Allah permudahkan segala urusan2 kamu..bukan kah Allah setia pada janjiNya..berusaha dan bertawakal..Allah maha mengetahui..kalau berjaya tu hakNya..kalau sebalikNya..pasti Allah sedang menguji kerana kasih sayangNya terhadap kita...teruskan usaha..semoga kamu beroleh apa yang kamu hajatkan..robbina yusahhil kullu amalek...amin...

muzamirmahat said...

terima kasih!

aBi dan uMmi SaLsabiLa sYg said...

sama2....:-)

dayangbest said...

teman ke??
hahaha bunyi mcm tak abis belajar lagik

Untuk difikir-fikirkan dan dihayati..

"Sesiapa yang akhirat itu tujuan utamanya,maka Allah jadikan kekayaannya dalam jiwanya.Allah mudahkan segala urusannya dan dunia akan datang kepadanya dengan hina(iaitu dalam keadaan dirinya mulia).Sesiapa yang menjadikan dunia itu tujuan utamanya,maka Allah akan letakkan kafakirannya antara kedua matanya.Allah cerai beraikan urusannya,dan dunia pula tidak datang kepadanya melainkan dengan apa yang ditakdirkan untuknya(iaitu dalam keadaan dirinya hina)".

(riwayat at-Tirmizi;dinilai hasan oleh al-Albani)